Jak prodat vycpaného žraloka (za 12 milionů dolarů) | Albatros media

Jak prodat vycpaného žraloka (za 12 milionů dolarů)


Don Thompson

Ojedinělý a v češtině unikátní pohled na světový trh se současným uměním. Nesmírně čtivou a zábavnou formou identifikuje ekonomické zákony a marketingové strategie, které vedou k dosažení tak závratných cen za práce některých výtvarníků, zatímco jiní zůstávají bez povšimnutí. Autor čerpá z jedinečných rozhovorů se špičkovými aukcionáři, galeristy, výtvarníky i sběrateli, shromážděných během svého průzkumu a objasňuje psychologii trhu s uměním, který má dnes mnoho společného s prodejem luxusních značek módního zboží. Pronikavou, solidními údaji podloženou analýzu odlehčuje úsměvný přístup zdravého rozumu, který nás provází na průzkumné výpravě fascinujícím světem současného umění.
Číst více
389,00 Kč doporučená cena
Nedostupné
Podobné

detailní informace

Počet stran 368
Ke stažení pdf Ukázka.pdf
Datum vydání 03.03.2010
Formát 135x190 mm
Hmotnost 0,41 kg
Jazyk čeština
Původní název $12 million stuffed shark
EAN 9788087162583
Věk od 18
Edice TEMA
Typ Kniha

autor knihy

Don Thompson Don Thompson

Don Thompson


Ekonom a sběratel současného umění Don Thompson žije střídavě v Londýně a v Torontu. Jako profesor obchodu a podnikání se zaměřením na marketingovou strategii působil na London School of Economics, Harvard Business School a nyní na York University v Torontu. Je autorem nebo spoluautorem více než desítky knih o marketingu a ekonomice. Přispívá do The Times, Harper’s Magazine nebo The Art Economist. V České republice mu byly vydány tituly Jak prodat vycpaného žraloka (za 12 miliónů dolarů) či Supermodelka a krabice Brillo.

Zobrazit profil autora

newsletter Kniha Zlín

Zajímá Vás, jaké novinky právě vychází a co se děje v knižním světě? Přihlášením k odběru našich e-mailových novinek souhlasíte se zpracováním osobních údajů.